ورود ثبت نام
نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی رایگان
» اندروید » نرم افزار » معرفی نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی بصورت رایگان
1117 بازدید

معرفی نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی بصورت رایگان

ممکنه شما گل و گیاهی دارید که اسمش رو نمی دانید و یا گلی رو در خانه آشنایان دید و ازش خوشتون اومده ولی اسمش رو نمی دونید و یا حتی نحوه نگه داری از اون رو هم نمی دنید و نیاز به  . برای تشخیص گل و گیاه برای کسایی که زیاد با گل و گیاه آشنایت ندارند خیلی کار سختی است و برای این کار یا باید از کسی بپرسید که نوع گل و گیاه رو میشناسد کمک بگیرید یا از کارشناس گل و گیاه بپرسید ، ولی با داشتن یک نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی که از هوش مصنوعی استفاه می کنه به راحتی می تونید نوع گل و گیاه رو تشخیص بدید .

اگر شما هم دنبال نرم افزاری میگردید که از طریق عکس گرفتن نوع گل و گیاه رو تشخیص بده و هم چنین نحوه نگه داری از اون رو هم بهتون بگه پس ادامه محتوا رو بخونید تا شما رو با با یه اپلیکشن جذاب و کاربری آشنا بکنیم .

نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی رایگان

نرم افزار ” گُلت ” یک نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی رایگان است که با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به طور دقیق و سریع گل و گیاه‌های مختلف را تشخیص دهید. علاوه بر تشخیص نوع گل و گیاه این نرم افرار می تواند نوع بیماری گل و گیاه را هم تشخیص دهد . در ادامه شما بعضی از ویژگی های این نرم افزار رو ذکر کرده ایم :

ویژگی اپلیکیشن گلت

ویژگی اپلیکیشن گلت

1- تشخیص نوع گل و گیاه

یکی از مهم ترین ویژگی این نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی ، تشخیص نوع گل و گیاه از طریق هوش مصنوعی است فعلا حدود 52 تا گیاه رو شناسایی میکنه ولی در اپدیت های بعدی تعداد گل هایی که شناسایی میکنه هم افزایش پیدا خواهد کرد .

2- تشخیص نوع بیماری گل و گیاه

اگر در این نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی از بیماری گیاه خود عکس بگیرید در عرض چند ثانیه نوع بیماری گیاه شما را تشخیص می دهد و نحوه درمان بیماری را هم به شما آموزش می دهد و علاوه بر این کود و سم مرتبط با بیماری مربوطه را هم پیشنهاد می دهد .

3- یادآوری زمان آبیاری و کود دهی

یکی از قابلیت های جالب نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی یاد آوری زمان آبیاری و کودهی می باشد ، در این قابلیت شما می توانید گل مورد نظر خودتان را به قسمت ” گلخانه من ” اضافه کنید و براساس مدت زمان مشخص به شما زمان ابیاری و کود دهی را اعلام می کند ، ساعت ابیاری را هم خودتان اول کار مشخص می کنید کی نوتیفیکشن بدهد .

گلخانه من در اپلیکیشن گلت

گلخانه من در اپلیکیشن گلت

 

4- پیشنهاد گل و گیاه براساس شرایط محیطی

اگر شما هم هر گلی میخرید و زود خشک میشه و یا پژمرده میشه احتمالا اینکه گل و گیاه مناسبی رو برای اون محیط انتخاب نکردید خیلی زیاد هستش ، اپلیکیشن گُلت یه قابلیت جالبی که داره اینه که براساس نور محیط و پرسیدن چندتا سوال از شما ، گل و گیاه متناسب با محیط شمار و پشنهاد میده .

5- بانک اطلاعاتی گل و گیاه نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی

از مهم ترین قابلیت های نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی می توان به بانک اطلاعاتی آن اشاره به این صورت که در این اپلیکیشن اطلاعات کامل حدود 200 گل و گیاه از نحوه نگه داری تا مقدار ابیاری و نوردهی و … قرار دارد و هر روز هم به تعداد این اطلاعات افزوده میشود و هر گل و گیاهی که در خانه دارید را می توانید در این اپلیکیشن گلت سرچ کنید و اطلاعات کامل نگه داری و تکثیر آن را مشاهده بکنید .

نگهداری گیاهان با گلت

نگهداری گیاهان با گلت

 

دانلود و نصب نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی

برای دانلود نرم افزار گلت از بازار و مایکت می توانید از لینک های زیر استفاده بکنید :‌

دانلود نرم افزار تشخیص گل و گیاه از بازار 

دانلود نرم افزار تشخیص گل و گیاه از مایکت

 

سوالات متداول

۱.  آیا نرم افزار گلت برای تمام سیستم‌عامل‌ها قابل دسترسی است؟

بله برای اندروید می توانید اپلیکشن آن را داملود کنید و برای IOS هم می توانید از نسخه PWA این نرم افزار استفاده کنید .

2. آیا استفاده از نرم افزار گلت رایگان است؟

بله استفاده از نرم افزار گلت کاملا رایگان است.

3. آیا امکان خرید کود و سم در این نرم افزار وجود دارد ؟

بله شما می توانید کود و سم های مورد نیاز برای گل و گیاه اپارتمانی خود را از این اپلیکشن خریداری بکنید .

 

 

آیا شما از این اپلیکشن گلت استفاده کرده اید ؟ نظر شما در مورد این اپلیکشن چیست ؟ لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید .

رضا طوماری

دیدگاه



جواب سوال چیه ؟ *