ورود ثبت نام
instagram tools
» اخبار تکنولوژی » معرفی بهترین ابزار های اینستاگرام برای تولید محتوا + لینک
1364 بازدید

معرفی بهترین ابزار های اینستاگرام برای تولید محتوا + لینک

بهترین ابزار های اینستاگرام برای تولید محتوا چه ایزار ابزارهای اینستاگرام امروزه نقش کلیدی در مدیریت صفحات اینستاگرام ایفا می‌کند. از سوی دیگر همه ما می‌دانیم اگر می‌خواهیم یک فروش خوب و موفق را در اینترنت تجربه کنیم باید حتماً فعالیت چشم گیری در شبکه های اجتماعی انجام دهیم، حال برای آنکه بتوانیم فعالیت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشیم بهتر است از ابزار های که برای این شبکه اجتماعی ساخته شده است استفاده کنیم. حال باتوجه‌به اهمیت استفاده از ابزارها ما امروز در وب سیتی به بررسی و معرفی چند ابزار کاربردی اینستاگرام پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انواع ابزارهای اینستاگرام

به‌صورت کلی ابزارهای اینستاگرام در سه دسته‌بندی جای می‌گیرند که این 3 دسته‌بندی به شرح زیر است:

  1. ابزارهای تولید و ویرایش محتوا
  2. ابزارهای دانلود و ذخیره‌سازی محتوا
  3. ابزارهای تحلیل و مدیریت محتوا

اگر می‌خواهید در جذب فالور داشته باشید و بازخورد خوبی از آن‌ها بگیرید بهتر است از ازن ابزارها کمک بگیرید استفاده از ابزارها راه شما را ساده‌تر خواهد کرد.

ابزارهای تولید محتوا و ویرایش محتوا

انتخاب ابزار صحیح تولید محتوا می‌تواند در کیفیت و میزان بازخورد محتوا تأثیر بسیاری داشته باشد در اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. این نقش کلیدی بر گردن ابزارهای ویرایش تصویر و ویرایش و تدوین ویدئو است. در ادامه ما چند ابزار محبوب و جذاب را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از آن‌ها را استفاده نمایید.

ابزارهای ویرایش عکس

عکس‌ها در کنار ویدئو مهم‌ترین محتوای است که در اینستاگرام شیر می‌شود در واقع شما نمی‌توانید هیچ محتوای متنی را بدون عکس در اینستاگرام منتشر کنید ازاین‌رو ساخت تصاویر جذاب و دوست‌داشتنی بسیار تأثیرگذار است پس با استفاده از ابزارهای زیر تصاویر جذابی برای صفحه اینستاگرام خود بسازید.

Canva

Canva یک ابزار ویرایش تصاویر است که در دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است. کاربرد canva تنها به تولید تصاویر برای شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید با استفاده از آن پوستر، کاتالوگ، کارت‌دعوت، کارت ویزیت و … هم بسازید.

instagram tools- canva

instagram tools- canva

 

رابط کاربری canva بسیار ساده است؛ ولی باهوش مصنوعی که دارد می‌تواند محتواهای بسیار جذابی را برای شما بسازد از ویژگی‌های کلید canva می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت استوری و پست‌های جذاب
  • طراحی کاور برای هایلایت
  • تولید بنرهای تبلیغاتی
  • طراحی لغو کارت ویزیت
  • ساخت آلبوم عکس
  • ساخت کلاژ و تصاویر چندگانه

ابزارهای ویرایش ویدئو

هم اکنون ویدئو محور اصلی محتواها در اینستاگرام شده است و بیشترین بازخورد را برای کاربران ایجاد می‌کند. ازاین‌رو اگر شما بتوانید محتواهای باکیفیت و جذابی تولید کنید می‌توانید کاربران بیشتری را به صفحه خود جذب کنید و بازخورد بیشتری کسب کنید. ابزارهای ویرایش ویدئو این کمک را به شما می‌کنند تا بتوانید ویدئوهای جذاب بسازید.

Inshot

اپلیکیشن Inshot یکی از حرفه‌ای‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین ابزارهای ویرایش ویدئو است که محبوبیت بسیاری بین کاربران ایرانی دارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بر روی ویدئوها صداگذاری کنید، انواع اسلاید شوها را بسازید و ویدئوهای جذابی را تدوین کنید.

ابزارهای اینستاگرام : دانلود و ذخیره‌سازی محتوا

Hidownloader

حتما این را می‌دانید که اینستاگرام اجازه دانلود و ذخیره ویدیوها، استوری، ریلس، عکس و حتی کپی متن کپشن و پروفایل را به کاربران نمی‌دهد. اما در مواردی شما نیاز دارید تا محتواهای منتشر شده را دانلود و ذخیره کنید. برای این کار شما می‌توانید از ابزار قدرتمند  hidownloader.com استفاده نمایید.

instagram tools- hidownloader.com

instagram tools- hidownloader.com

 

Hidownloader یک ابزار رایگان و قدرتمند است که امکان دانلود و ذخیره‌سازی محتواهای اینستاگرام را برای شما فراهم می‌سازد. ابزار Instagram caption download به شما امکان کپی متن پست‌ها را می‌دهد و یا ابزار فوق‌العاده جذاب Instagram Private Download امکان دانلود محتوای صفحات پرایوت را هم برای شما ممکن می‌سازد حتی تنها می‌توانید با استفاده از ابزار پرایوت دانلودر محتوای صفحات پرایوتی را که فالو ندارید را مشاهده و دانلود نمایید استفاده از این ابزار به گونه ایست که ادمین صفحه متوجه فعالیت شما نخواهد شد.

ابزار تحلیل و مدیریت محتوا

رسیدن به هدف های تعیین شده نیازمند یک تحلیل درست و برنامه‌ریزی دقیق است. ابزارهای تحلیل و مدیریت محتوای صفحات اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بازخورد صفحه اینستاگرام خود را تحلیل کنید و بر اساس رفتار و نیاز کاربران خود محتوا تولید کرده و منتشر کنید.

Hootsuite

Ho otsuit را می‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای تحلیل و همچنین برنامه‌ریزی و انتشار محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی دانست. این ابزار تحلیل‌های درست و دقیقی از محتواها را در اختیار شما قرار می‌دهد و فرایند مدیریت محتوای صفحه را برایتان بسیار آسان می‌کند.

instagram tools- hootsiut

instagram tools- hootsiut

امیدواریم شما عزیزان بتوانید با استفاده از این ابزار ها محتوا های جذاب و حساب شده تولید کنید و رشد را در اینستاگرام تجربه کنید. حال که با ابزارهای مختلف اینستاگرام آشنا شدید شما تجربه استفاده از آن‌ها را در بخش زیر برای ما کامنت کنید.

 

 

محمد حیدری ستوده

دانشجوی نرم افزار

دیدگاه



جواب سوال چیه ؟ *

  1. مینا قدیری گفت:

    عالی و کاربردی بود مرسی کاش در مورد ابزار ها بیشتر توضیح بدید